niedziela, 29 listopada 2015

X-mas Wish List

Już zrobiło się świątecznie na całego, mimo że śniegu za oknem brak. Właściwie to już odliczanie. Na blogach pojawiają się wpisy typu Wish List, pomyślałam sobie - a nie będę gorsza :D
Pozycje może trochę na bogato, ale jeżeli byłaby sposobność to takie prezenty ucieszyłyby moje oczy najbardziej

Zacznę nieco romantycznie, pachnąco i słodko - masaż czekoladą to mój nr 1 na liście zachciewajek. Przydałaby mi się taka odskocznia od rzeczywistości, pogoni dnia za dniem, a w obecne pogody i mówię tutaj o sezonie jesienno - zimowym, idealne rozgrzanie zmysłów,


Kolejna pozycja, również bardzo wymarzona to Cotton Ball's, choruje już na nie bardzo długo, idealnie prezentowałyby się przy łóżeczku mojego dziecka lub jako ozdoba do pokoju dziennego


Teraz trochę kosmetyczno - zapachowych zachciewajek. Przecudny, kobiecy zapach z nutą piżma. Bardzo elegancki i zmysłowy. ENIGMA


Coś do buzi, a właściwie do jej makijażu. Bez tego produktu nie wyobrażam sobie dobrze wykończonego makijażu - bezwzględny ulubieniec.  Bronzer nr W7 Honolulu 

Teraz coś do włosów, a właściwie do ich stylizacji. Lubię dbać o moje włosy, ładnie podwijać je na szczotkę, by ładnie się prezentowały. Jednak przy coraz większym dziecku mam coraz mniej czasu na taką stylizację. Taka obrotowa lokówko-suszarka to byłoby dla mojej skromnej osoby zbawienie przy stylizacji włosów.


I na sam koniec, by nie umknęło kilka ważnych spraw. Organizer 

A Wasza Wish Lista, jak się prezentuje?
:)






11 komentarzy :

  1. Twoja wish lista jest bardziej realna i przyziemna niż moja.
    Masz szansę ja zrealizować

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj przygarnęłabym kilka pozycji z tej Twojej listy ;) Zamówiłam sobie bardzo podobną suszarko-lokówkę tylko marki Philips. Mam nadzieję, że ktoś spełni to moje życzenie :) Na ten masaż też chętnie bym się wybrała i do tego jakieś zabiegi oczyszczające na całe ciało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No oczyszczanie też by się przydało :) o proszę daj znać jak sprawuje się Twoja lokówko-suszarka

      Usuń
  4. Moja jest długa albo krótka acz treściwa, zalezy od mojego nastroju, ale takie cotton ball's też bym chciałą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mmm...taki masaż mi to się marzy taki weekend w Spa leżeć a tu masowanie, zabiegi, maseczki...

    OdpowiedzUsuń
  6. Masaż czekolada mogły mi się spodobać :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy dodany komentarz.
Pozdrawiam Ewelina

Suwaczek z babyboom.pl
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka