niedziela, 13 września 2015

Skrzyp Optima Vitalsss Plus

Podczas jednej z wizyt w Biedronce, przeglądając dokładnie dział z kosmetykami natknęłam się na suplement diety Skrzyp Optima Vitalsss Plus. Nie ukrywam że w tym czasie rozglądałam się za preparatami tego typu, gdyż chciałam sobie podbudować strukturę włosa.
Oczywiście nie jestem zaślepiona myślą że same tabletki zdziałają cuda. Jest to jeden z elementów odnowy. Czynnikiem decydującym o kupnie w tym przypadku była cena, bo przecież nie zawsze wszystko co tanie nie nadaje się do użytku i na odwrót. Preparat stosuję od dwóch miesięcy i widzę poprawę. Włosy lepiej się układają, lśnią i zdecydowanie mniej wypadają. Ja sama już przyzwyczaiłam się do ich łykania, co początkowo wydawało mi się straszne. Tabletki są powlekane co zdecydowanie ułatwia ich przełykanie.



Dawkowanie: 2 tabletki dziennie (rano i wieczorem)

Opakowanie: zawiera 80 kapsułek, dokładnie na 40 dni kuracji

Gdzie można kupić? - sieć sklepów Biedronka

Cena: ok.7 zł



Od producenta:

Suplement diety ma za zadanie wzmocnienie włosów, paznokci oraz poprawienie wyglądu skóry. Witamina C i E pomaga w ochronie komórek przed stresem oksydacyjnym, biotyna pozwala zachować zdrowe włosy i skórę, natomiast cynk pozwala utrzymać zdrowe i mocne paznokcie.

Kapsułki zawierają standardowy zestaw witamin i składników mineralnych dostępnych w tego typu produktach.

Zalety:
- cena
- dostępność
- zauważalne działanie
- mocniejsze włosy

Wady:
- przy braniu tabletki na czczo, efektem ubocznym jest kręcenie się w głowie

A czego Wy używacie na poprawę kondycji włosa. Z miłą chęcią poczytam i wypróbuję Wasze pomysły.

Zapraszam do komentowania :)))

1 komentarz :

Dziękuję za każdy dodany komentarz.
Pozdrawiam Ewelina

Suwaczek z babyboom.pl
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka