poniedziałek, 5 października 2015

Avon Sensuelle - balsam

Witajcie ! ;)

Dzisiaj recenzja pięknie pachnącego balsamu z Avon'u. Dostałam go na prezent od mojej chrzestnej.
Można go kupić w Avonie w zestawie z perfumami o tej samej nucie zapachowej i nazwie.



Od producenta:

Sensuelle to zapach inspirowany naturalnym, świetlistym pięknem kobiecej skóry. Wzbogacony ciepłem i naturalnym blaskiem, który ją przenika. Całkowicie osobisty, zmysłowy i wyjątkowy, tak jak kobieta sama w sobie. Twórcą zapachu jest Harry Fremont.

Sposób użycia:

Potrzebną ilość kremu wmasować w skórę całego ciała. Stosować kiedy ma się taką potrzebę.



Skład:


Aqua, mineral oil, glicerin, stearic acid, glyceryl stearate, peg-100 stearate, dimethicone, parfum, petrolatum, caprylic/capric triglyceride, phenoxyethanol, cetyl alcohol, methylparaben, carbomer, potassium hydroxize, acrylates alkyl acrylate crosspolymer, disodium edta, coumarin, geraniol, butylphenyl methylpropional, linalool, citronellol, limonene, alpha-isomethyl

Moje odczucia:

Balsam pachnie pudrowo, mnie osobiście bardzo podobają się takie zapachy. Dodatek piżma powoduje żę zapach jest dość intensywny, długo utrzymuje się na skórze, dodając kobiecości. Konsystencja kremu jest bardzo delikatna, szybko się wchłania nie pozostawiając na skórze śladów. Mimo moich obaw balsam wspaniale nawilża skórę. Szkoda tylko że można go zakupić jedynie w zestawie. Jednak cały zestaw mimo swojej prostoty idealnie nadaje się na prezent. 

6 komentarzy :

Dziękuję za każdy dodany komentarz.
Pozdrawiam Ewelina

Suwaczek z babyboom.pl
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka