wtorek, 6 października 2015

Odżywka do rzęs - Bodetko Lash

Witajcie !:)

Czytając mnóstwo pozytywnych opinii na temat odżywki do rzęs Bodetko Lash, miesiąc temu postanowiłam ją zakupić, chcąc uzyskać czarujący efekt. Odżywkę stosuję od momentu jej otrzymania.

Tutaj link do strony producenta: KLIK

Opakowanie jest bardzo stylowe, kolorystyka opakowania, wskazuje na towar bardzo ekskluzywny.
Uważam że produkt jest super prezentem dla bliskiej osoby.





Odżywka jest bardzo wydajna, nakłada się ją na górną linię rzęs, tak samo jak eyeliner. Bardzo dobrze się rozprowadza i ma dobry pędzelek do nakładania. Cena jest nieco odstraszająca jak dla mnie przynajmniej na ten moment, gdyż kosztuje ona 149 zł.




Producent deklaruje na stronie że efekty pojawiają się po 3 miesiącach, a pierwsze tego oznaki widać już po miesiącu. U siebie dotychczas nie zauważyłam żadnych efektów stosowania odżywki. Chcąc zrezygnować z kuracji znowu weszłam na forum i doczytałam że dużo kobiet też już chciało rezygnować z kuracji ale efekty powoli się pojawiały więc postanowiłam dać szansę tej odżywce i poczekam jeszcze trochę.

Szczegółową recenzję i podsumowanie napiszę po upływie 3 miesięcy stosowania odżywki...


Tak więc c.d.n ......


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy dodany komentarz.
Pozdrawiam Ewelina

Suwaczek z babyboom.pl
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka