poniedziałek, 28 września 2015

Urodziny

No cóż, mam kilka ulubionych dni i okresów w roku. Sylwester, Wigilia, Wielkanoc i moje urodziny. W pewnym sensie zawsze lubiłam Dzień Dziecka, teraz nie dotyczy on mnie bezpośrednio ale pośrednio, bo moja kochana pociecha będzie obchodzić ten dzień.

Dzisiaj są moje urodziny Dokładnie kończę 25 lat, ćwierć wieku...jak kto woli..:) czuje się strasznie staro. Każdy lubi ten dzień spędzać jak chce. Ja mimo iż mam rodzinę, wieczór urodzinowy spędzam sama. Mój kochany maluszek u dziadków, a moja druga połowa - jeszcze w pracy. Tak więc zrelaksowałam się, wzięłam ciepłą kąpiel, bo na dworze już coraz chłodniej. Niby słońce świeci a jak zawieje to nie jest przyjemnie. Teraz piję herbatę, leżę w łóżku, oglądam Dr.House no i piszę bloga :). Lepsze urodziny miałabym tylko z rodziną. Wyrosłam z chodzenia po dyskotekach, picia nadmiaru alkoholu i wiecznej zabawy.

Dorastam, zmieniam się na lepsze, odczuwam to już.

1 komentarz :

  1. To tak jak ja,też uwielbiam Święta no i oczywiście swoje urodziny,choć z roku na rok człowiek starszy ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy dodany komentarz.
Pozdrawiam Ewelina

Suwaczek z babyboom.pl
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka