czwartek, 10 września 2015

Dlaczego blog?

Hej!

Mam na imię Ewelina. Jak każda kobieta uwielbiam modę i kosmetyki. Mam wiele pasji, jednak największą z nich jest mój synek Bartosz. To jemu poświęcam w moim życiu najwięcej uwagi. Ponadto uwielbiam sport, fotografię i podróże. Lubię testować nowości i dzielić się opiniami z rodziną i znajomymi. W gruncie rzeczy właśnie to zainspirowało mnie do założenia tego bloga.

- mam coś do powiedzenia
- lubię się wypowiadać

Czemu by nie spróbować. Na blogu będę publikowała opinie i recenzje testowanych produktów. Oprócz tego tematyką będzie również codzienne życie mamy.





Mam nadzieję że mój blog Wam się spodoba :)

1 komentarz :

Dziękuję za każdy dodany komentarz.
Pozdrawiam Ewelina

Suwaczek z babyboom.pl
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka