niedziela, 20 września 2015

Trik na lśniące włosy :) - hit czy kit?

Witajcie!:)

Dzisiaj postanowiłam opisać sposób dzięki któremu moje włosy nabrały fajnego blasku, zdrowego wyglądu i dobrej struktury włosa. Uwielbiam testować nowości, robić maseczki domowej roboty. Zasięgnęłam trochę informacji w internecie.

- 4 łyżeczki kawy sypanej
- 0,5 litra wrzącej wody
- 2 łyżeczki oliwy z oliwek

Kawę zalać wrzątkiem. Po 5 minutach odcedzić fusy, pozostawić do ostygnięcia. Po tym dodać oliwę z oliwek, dokładnie wymieszać.

Taką płukankę należy stosować przy ostatnim płukaniu włosów, delikatnie otrzeć ręcznikiem i włosy pozostawić do wyschnięcia.

Może Wy macie jakieś ciekawe pomysły na maski czy też płukanki

2 komentarze :

  1. Ja do tej pory nigdy nie stosowałam takich płukanek.
    Zapewne z lenistwa :( Ale czas,by w końcu zacząć coś stosować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No czas. To na prawdę działa, warto zrobić coś dla siebie :)

      Usuń

Dziękuję za każdy dodany komentarz.
Pozdrawiam Ewelina

Suwaczek z babyboom.pl
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka