środa, 2 marca 2016

Owsianka z kiwi i bananem

Cześć Wam! :*

Ostatnio bardzo dużo czasu spędzam w kuchni, na gotowaniu, szukaniu nowych smaków. Nigdy nie miałam do tego zapału, jednak od jakiegoś czasu bardzo lubię to robić i sprawia mi to ogromną frajdę. Rodzina też jest mile zaskoczona moimi postępami, ale dla mnie to wciąż mało. Wiem że stać mnie na więcej i osiągnę to.

To było tak tytułem wstępu.

Teraz powróćmy troszkę do czasów mojego dzieciństwa. Tradycyjne śniadanie wtedy tworzyła u nas w domu zupa mleczna z lanymi kluseczkami, którą przyrządzała mi babcia. Pamiętam że wtedy nie chciałam tego jeść, teraz mogłabym to wcinać tonami. Czas zmienia punkt widzenia? - otóż to!
Królowała również śniadaniowa owsianka - i tu zostało tak do tej pory. Za każdym razem staram się ją modyfikować, dodawać orzechy, owoce, czekoladę, by cały czas nie jeść tego samego.

Dziś przychodzę do Was z przepisem na owsiankę z kiwi i bananem. Proporcje zależne od oczekiwanej końcowej ilości.

- owsianka (zwykła nie błyskawiczna)
- mleko
- cynamon
- 1 kiwi i pół banana
- cukier do smaku

Owsiankę gotuję na mleku z dodatkiem cynamonu i cukru, do miękkości.Najpierw gotuję mleko z dodatkami, gdy zaczyna wrzeć dodaję owsiankę do uzyskania pożądanej gęstości. Przygotowuję kiwi, obieram je ze skórki i kroję w kostkę i banana również kroję w kostkę. Do miseczki wlewam gotową owsiankę, dodaję pokrojone owoce, jem od razu :)



Uwielbiam owsiankę na dobry początek dnia :) dodaje mi ona mnóstwo energii, a przy tym jest bardzo smaczna.

A Wy co lubicie jeść na śniadanie? :)

3 komentarze :

  1. U mnie również w menu śniadaniowym królują owsianki oraz kasze. To bardzo szybkie potrawy, które nadają energii na długi czas, a dodatek owoców lub orzechów czyni je po prostu smacznymi :) Zgadzam się również z Twoim stwierdzeniem, że czas zmienia punkt widzenia. Kiedyś również nie przepadałam za takimi śniadaniami, a teraz sama się dziwie jak to możliwe ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubię owsianki,choć wiem,że jest bardzo zdrowa.Może z czasem się do niej przekonam..nie wiem..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana polecam się do niej przekonać, daje na prawdę mnóstwo energii :)

      Usuń

Dziękuję za każdy dodany komentarz.
Pozdrawiam Ewelina

Suwaczek z babyboom.pl
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka