sobota, 5 grudnia 2015

Wieczny ślad macierzyństwa

Witajcie.

Pewnie zastanawia Was co najmniej dziwna nazwa dzisiejszego postu. Czytam dużo ostatnio w internecie i podczas jednej z wycieczek po kolejnych witrynach www, natknęłam się na ciekawy artykuł. Dotyczy on matek, który urodziły synów, ja również w kwietniu urodziłam moją pociechę więc temat mnie zaciekawił. To co przeczytałam wydało mi się z początku przerażające, po chwili mnie to jednak bardzo zaciekawiło.


Czy wiedziałyście że nasze dzieci, dosłownie mówiąc ! żyją w Nas ? Na tym jednak na koniec, ciężko sobie wyobrazić że również nas chronią !

Polecam przeczytać ten artykuł:

KLIK

:)

2 komentarze :

  1. Bardzo ciekawy artykuł,przeczytałam nawet do końca

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no artykuł na prawdę bardzo fajny, ciekawa jestem jak to u mnie będzie wyglądać, w końcu też urodziłam chłopca

      Usuń

Dziękuję za każdy dodany komentarz.
Pozdrawiam Ewelina

Suwaczek z babyboom.pl
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka