niedziela, 6 grudnia 2015

Mikołajki - testowanie, rodzinne chwile

Mikołajki czyli dobry dzień na drobne upominki i miłe chwile. Tak na prawdę od tego dnia w pełni czuć magię przedświątecznych przygotowań, z dnia na dzień coraz bardziej intensywnych :)

Mikołajki to także dzień wręczania drobnych upominków dzieciom, młodzieży,ale także dorosłym, bo przecież miło jest dostać coś z uśmiechem na twarzy. Jest to także chwila by nacieszyć się sobą, każdą najmniejszą radosną chwilą z drugą połówką, osobami na których najbardziej nam zależy :)

Powiedzieć miłe słowo, zapomnieć o nieprzyjemnościach.

To właśnie taki czas.

Dzisiaj dostałam mail z informacją że zostałam testerką firmy Hooy, dla mnie jest to super Mikołajkowa wiadomość i cieszę się jak dziecko ! dosłownie mówiąc :D


Przyjechali dziadki i ciocia, celebrowaliśmy to święto skromnie, ale było dużo zabawy, śmiechu i słodkości. Bartuś jest zauroczony nowymi zabaweczkami i nie chciał ich zostawić by iść spać :)






a Wy jak spędzacie Mikołajki ?:)


4 komentarze :

  1. U nas Mikołaj już był w sobotę, chcieliśmy by dzieci miały o jeden dzień więcej by się bawić zabawkami, bo wiadomo w poniedziałek szkoła :-)

    Pozdrawiam
    swiatwedlugmoichdzieci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to rzeczywiście, przynajmniej mogły się dłużej pobawić :)

      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Gratuluję.
    Ja tak jak i Ty również dostałam Mikołajkowy prezent od Hooy.
    Bardzo ucieszyła mnie wiadomość,że dostałam się do testów.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy dodany komentarz.
Pozdrawiam Ewelina

Suwaczek z babyboom.pl
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka