niedziela, 21 lutego 2016

Zmysłowe doznanie z Nicole 027

Witajcie
Jakiś czas temu otrzymałam e-mail od trustedcosmetics z propozycją przetestowania perfum Nicole.
Nie słyszałam wcześniej o tej marce,ale że jestem łasa na nowości,postanowiłam,że je przetestuje.
Zapachy są moją pasją,uwielbiam intensywnie,zmysłowo i kobieco pachnieć.
Dlatego po dotarciu do informacji o linii zapachów zmysłowych,właśnie takie chciałam przetestować.
Nicole 027, bo taki numer otrzymałam,odpowiada zmysłowemu zapachowi Thierry Mugler - Angel
Skład zapachowy to:bergamotka,passiflora,paczula,mandarynka,wanilia,brzoskwinia,czekolada,morela,karmel.
Opakowanie o pojemności 30 ml,wykonane jest z mlecznego szkła z czarną nakrętką i atomizerem.
Idealnie mieści się w każdej damskiej torebce i nie wygląda bardzo tandetnie.

Zapach jest mocny,słodki.Na skórze utrzymuje się do 4-5 godzin,na ubraniu czuć go nawet następnego dnia,
Cena 24,99 zł niewątpliwie jest bardzo kusząca.
Zapach jest przecudny,więc polecam

4 komentarze :

Dziękuję za każdy dodany komentarz.
Pozdrawiam Ewelina

Suwaczek z babyboom.pl
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka